Ollako vai eikö olla?

Meitähän on täällä kirjablogimaailmassa ainakin kaksi Susaa, joiden blogeissa käy paljon samoja lukijoita. Tosin kaimani on Susa P., mutta blogin nimi on Susan kirjasto. Susa P:n blogi kuuluu minunkin lemppareihin (terkkuja kaimalle ;D)

Olen kuitenkin huomannut, että edelleen osa menee sekaisin, että kumpi on kumpi ja moni käyttää kaimasta vain pelkkää Susa-nimeä blogeissa. Nyt olenkin pähkäillyt, pitääkö minun muuttaa bloginimeäni jotenkin? Toisaalta haluan säilyttää oikean etunimeni profiilinimenäni, mutta pitääkö minunkin lisätä joku kirjain? Hassua sikäli, että jos laitan sukunimeni etukirjaimen, sekin olisi P.

Ollako vai eikä olla, siinä vasta pulma ;)

Kommentit

  1. Se on hankala pulma. Välillä menen ihan sekaisin muutenkin, että kuka on kuka ja mistä. :) Ehkä voisit jotenkin yhdistää sun blogin nimen siihen Susaan, olla vaikka Susa järjellä tai Susa tunteella. :D

    VastaaPoista
  2. marjis Olen miettinyt välillä, että pitäisikö tosiaan olla juurikin " Susa -järjellä ja tunteella" tms, mutta jotenkin olen niin tottunut olemaan vain Susa ;)

    Toisaalta sekaannusta tuo sekin, että huomaan monen käyttävät kaimasta pelkkää Susaa, ilman P.tä, eli sekin sotkee joitakin, että kumpi kyseessä.

    VastaaPoista
  3. Tervehys kaima!

    Mäkin olen miettinyt tätä nimiasiaa aika kauan. Susahan ei ole mun oikea etunimi ja mietin jo että jos vaihtaisin tilalle oikean etunimeni. Se ei tosin käykään, kun huomasin että blogimaailmassa on toinen samanniminen:) Mullakaan ei ole muita ehdotuksia kuin tuo Marjiksen esitys, mutta en tiedä miten se toimisi käytännössä... Täytyy miettiä, voisinko mä tehdä jotain erottuakseni susta:)

    PS. Aika hassu sattuma, että molempien sukunimi alkaa P:llä!

    VastaaPoista
  4. Minun mielestäni te Susat ette mene ollenkaan sekaisin. Tähän tietysti vaikuttaa se, että Susa (blogimaailmassa ilman P:tä) on oikeastikin ystäväni, mutta mielestäni teillä molemmilla on oma, uniikki tyyli kirjoittaa hienoja blogejanne. Lisäksi erilaiset profiilikuvat ja moni muu saa aikaan sen, että olette ihan omia itsejänne.

    Blogimaailmassa on niin paljon keskenään saman nimisiä. Esimerkiksi itselläni on lukijana useampikin Satu ja Sanna sekä kaksi Hannea. Kuvake auttaa tunnistamaan alkuvaiheessa ja myöhemmin nimimerkit käyvät tutuiksi ja heidän tyylinsä alkaa tunnistaa.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, se lämmittää bloggaajan mieltä :)